• Over Elpar

Service en onderhoud parkeersystemen

Wat betekent het voor u als u het Service & Onderhoud onderbrengt bij Elpar?

Dit betekent kortweg wij voor u de zorg voor uw parkeerinstallatie volledig gaan overnemen en het beheer zoveel mogelijk op afstand gaan uitvoeren. Door onze aanpak kunnen we dat tegen lage kosten uitvoeren.

Heeft u vragen over service en onderhoud?

Bij vragen over service en onderhoud bent u bij Elpar aan het juiste adres. Maak een afspraak.

Vraag naar alle mogelijkheden, mail aan sales@elpar.nl of bel +31 853 301 110

Om welke onderdelen gaat het dan?

Elpar levert service, onderhoud en beheer op de door Elpar geleverde installatie maar ook op uw parkeer gerelateerde installatie zoals toegangscontrolesystemen en afsluitinstallaties (slagbomen, speedgates e.d.).

Waarom zou u dit dan doen?

Om uw (Elpar) parkeersysteem betrouwbaar te laten werken is het noodzakelijk dat op de apparatuur service en periodiek onderhoud wordt uitgevoerd. Hiermee voorkomt u storingen en bent u verzekerd van een langere levensduur van de apparatuur. Tevens houdt u grip op de kosten.

Welke type contracten kunt u verwachten bij Elpar?

Wij hanteren 2 type contracten. Een Preventief onderhoudscontract of een All-In onderhoudscontract. Daarnaast kunnen wij voor u het beheer op afstand op ons nemen volgens een Beheer Overeenkomst. Om überhaupt gebruik te kunnen maken van een contract vinden wij dat u eerst op de hoogte moet worden gesteld van de huidige status van de apparatuur. Wij noemen dat een ‘nul’ meting.

Waarom onderhoud, ik heb toch garantie?

Met de garantie die u op uw apparatuur heeft, bent u gedurende de garantieperiode gedekt tegen onverwachte gebreken. Voorgeschreven onderhoud valt hier niet onder. Het is juist belangrijk om het onderhoud i.o.m. Elpar tijdig te laten uitvoeren, uw apparatuur blijft dan onder controle en in goede staat en wij controleren de apparatuur op eventuele gebreken welke we voor u dan nog in de garantieperiode kostenloos kunnen oplossen.

Wat kan en mag u van Elpar verwachten?

Wij staan 24/7 voor u klaar om er voor te zorgen dat uw parkeersysteem naar behoren functioneert. Elpar ontwikkeld zijn systemen zelf en is continue opzoek naar mogelijkheden om de systemen verder te verbeteren. Zijn er ontwikkelingen die ook voor uw systeem van belang zijn, dan draagt Elpar er zorg voor dat verbeteringen ook bij uw systeem worden doorgevoerd. Wanneer u besloten heeft om de samenwerking aan te gaan met Elpar sprak u eerder de kennis, kunde, bevlogenheid en service gericht optreden al aan. De hoge mate waarin wij de klant centraal stellen in de Elpar organisatie en uw vraagstukken ‘gewoon’ vertalen naar een uitdaging voor Elpar draagt bij aan een duurzame relatie waarbij wij voortdurend onszelf blijven monitoren en nieuwe doelen stellen.

Alles op een rij

  • service respons binnen 48 uur
  • jaarlijks eenmalig onderhoud inclusief arbeid- en voorrijkosten afhankelijk van contract?
  • service op Elpar apparatuur én op apparatuur van derde die valt binnen onderhoudscontract
  • onderhoudsrapport met de actuele status van de apparatuur
  • het beheer van de legitimatiesystem (kenteken) onderbrengen bij Elpar
  • langer gebruik en behoud van uw apparatuur
  • door goed onderhoud lagere kosten en een betrouwbaar systeem
  • service en onderhoud tegen een vast jaarbedrag

Hoe gaat u dit nu verder regelen?

U stuurt via sales@elpar.nl (of belt naar 085-3301110) een aanvraag met uw contactgegevens en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om afspraak in te plannen.

Scripts zijn geblokkeerd, bij het invullen van contactgegevens is het privacy statement van toepassing Lees meer