• Over Elpar

Service en onderhoud parkeersystemen

Wat betekent het voor u als u het Service & Onderhoud onderbrengt bij Elpar?

Dit betekent kortweg wij voor u de zorg voor uw parkeerinstallatie volledig gaan overnemen en het beheer zoveel mogelijk op afstand gaan uitvoeren. Door onze aanpak kunnen we dat tegen lage kosten uitvoeren.

Heeft u vragen over service en onderhoud?

Bij vragen over service en onderhoud bent u bij Elpar aan het juiste adres. Maak een afspraak.

Vraag naar alle mogelijkheden, mail aan sales@elpar.nl of bel +31 853 301 110

Onderhoud toegangscontrolesystemen

We leveren service, onderhoud en beheer op de door Elpar geleverde installaties maar ook op andere toegangscontrolesystemen en afsluiting installaties zoals speedgates en slagbomen. Onze specialisten zijn breed georiënteerd en kunnen overweg met alle parkeersystemen.

Waarom zou u dit dan doen?

U heeft niks aan een parkeersysteem dat niet werkt. Daarom zijn periodiek onderhoud en service noodzakelijk om ervoor te zorgen dat uw systeem optimaal werkt. Op deze manier krijgen storingen geen schijn van kans en gaat uw apparatuur langer mee. Win-win situatie

Onderhoudscontracten bij Elpar

U kunt bij ons kiezen uit twee verschillende contracten: een preventief onderhoudscontract of een all-in onderhoudscontract. Welk contract voor uw apparatuur de beste keuze is, is afhankelijk van de zogeheten nulmeting. Deze meting wijst uit wat de huidige status van uw apparatuur is en aan de hand daarvan kan geconcludeerd worden welk type contract het beste aansluit bij uw vraag. Een nulmeting kan alleen afgenomen worden op bestaand apparatuur. Naast deze twee type contracten is er een contract beschikbaar omtrent het beheer op afstand; door middel van een Beheer Overeenkomst kan Elpar uw apparatuur op afstand beheren.

Waarom onderhoud als ik garantie heb?

Onderhoud en garantie zijn twee verschillende dingen. Uw garantie beschermt tegen onverwachte gebreken. Onderhoud zorgt voor het controleren van uw apparatuur op eventuele onverwachte gebreken, welke wij dan kosteloos, in uw garantieperiode, voor u oplossen! Periodieke onderhoud zorgt er dus voor dat uw apparatuur tijdig gecontroleerd wordt op gebreken, op deze manier worden storingen vermeden en blijft uw apparatuur gezond!

Wat kan en mag u van Elpar verwachten?

Elpar staat zeven dagen in de week, 24 uur per dag voor u klaar! We zorgen er altijd voor dat uw parkeersysteem optimaal functioneert. Wanneer u besloten heeft om een samenwerking aan te gaan met Elpar geniet u van veel voordelen. Elpar is namelijk zelf de ontwikkelaar van alle systemen en dat betekent dat onze specialisten voortdurend op zoek zijn naar verbeteringen, nieuwe doelen en ontwikkelingen. Dit zorgt ervoor dat verbeteringen direct toegepast kunnen worden op uw systeem. Bij Elpar staat de klant altijd centraal en kijken we uit naar uitdagende vraagstukken.

Alles op een rijtje

  • Service binnen 48 uur;
  • Eén keer per jaar onderhoud, inclusief arbeid- en voorrijkosten (afhankelijk van type contract);
  • Service op Elpar apparatuur én op apparatuur van derde, mits dit valt binnen het contract;
  • Een uitgebreid onderhoudsrapport met de actuele status van uw apparatuur;
  • Beheer op afstand, onder andere mogelijk bij legitimatie systemen;
  • Door goede service en onderhoud een langere levensduur van apparatuur;
  • Lagere kosten en een betrouwbaar systeem;
  • Service en onderhoud tegen een vast en laag jaarbedrag;

Hoe gaat u dit nu verder regelen?

Heeft u interesse in service en onderhoud door Elpar? Stuur dan een e-mail naar sales@elpar.nl of bel naar 085-3301110. Laat uw contactgegevens achter en een van onze specialisten neemt binnen twee werkdagen contact met u op om een vrijblijvende afspraak in te plannen. Graag tot ziens!

Scripts zijn geblokkeerd, bij het invullen van contactgegevens is het privacy statement van toepassing Lees meer