Parkeeroplossing op maat voor Rabobank
De vraag was om het huidige parkeersysteem te upgrade met als doel om het voor de Rabobank klanten/bezoekers klantvriendelijker te maken om te parkeren.
Het terrein naar het parkeerterrein is nu toegankelijk met een pasjessysteem en je kunt er automatisch uitrijden bij een bestaande slagboom. De huidige slagboom en paslezer en bel/intercom zullen worden hergebruikt.
Kentekenherkenning
Bij het maken van een afspraak met de Rabobank geef je je kenteken door. Vervolgens wordt dit kenteken opgenomen in parkeermanagement systeem. De klanten met een afspraak kunnen vanaf nu inrijden bij de VIP Parking. De ANPR-camera herkent het kenteken. Er verschijnt een welkomst boodschap in het scherm op de inrijterminal en de slagboom gaat automatisch open.
De medewerkers van de Rabobank blijven nog gebruik maken van het bestaande systeem en zullen mettertijd ook het nieuwe systeem gaan gebruiken. Deze kentekens komen allen op een zogenaamde whitelist te staan en worden nadien automatisch verwijderd.
Schroom niet en durf te vragen er zijn zoveel mogelijkheden binnen Elpar. Onze specialisten staan graag voor u klaar!
Parkeerfaciliteit voor 20 parkeerplaatsen
Zoekt u een parkeeroplossing op maat?
Bent u ook op zoek naar een welkomstboodschap voor uw klanten? Heeft u vragen hierover?
Advies op maat
Elpar geeft advies op maat, of het nu gaat om een bestaande situatie of nieuw te realiseren oplossing in parkeersystemen. Door vooraf uw wensen, eisen en mogelijkheden goed door te nemen kunnen wij u verschillende opties laten zien. Voor zowel eenvoudige vragen alsook complexe vraagstukken.
Groot technisch inzicht
Elpar heeft een groot technisch inzicht door jarenlange ervaring en deskundige specialisten in parkeersystemen. Vragen worden intern doorgenomen waarbij er vanuit verschillend invalshoeken naar mogelijke oplossingen gekeken wordt. Dit resulteert een duidelijk plan van aanpak, een overzichtelijke begroting en voorkomen we verrassingen achteraf.
Service en onderhoud
Elpar maak een afspraak voor nazorg na oplevering van iedere oplossing, hierin nemen we uw vragen door, opmerkingen en geven we uitleg. Vervolgens plannen we regulier onderhoud in volgens één van de onderhoudscontracten. Hierdoor bent u verzekerd van een goede service en preventief onderhoud. Mocht er zich toch een onvoorziene gebeurtenis voordoen kunt u 24/7 terugvallen op onze storingsdienst.